ελέυθερη έκθεση έργων τέχνης

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

munch






8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nice to meet you.
I hope you'll have a nice holiday.

Ανώνυμος είπε...

Ki o Μunch υπέροχος είναι!
Μυστηριώδης και βαθιά ψυχαναλυτικός.

συκοφάγος είπε...

Καλησπέρα.

"Μετεβλήθη εντός μου ο ρυθμός του κόσμου"

Του ταιριάζει, του αξίζει.

Καλή συνέχεια στην πινακοθήκη σου.

Υ.Γ. Δεν πρόλαβα να ψάξω, έχεις αφιέρωμα στον Κλεε; Είναι από τους αγαπημένους μου. Έχεις υπ' όψη το "Διαγράφεται"; Το θεωρώ από τα κορυφαία εξπρεσιονιστικά έργα, γενικώς.

pandiony είπε...

endiaferon!!!!

Roadartist είπε...

Μου αρέσει πολύ ο Μunch! Καλή Κυριακή να έχεις, πολύχρωμη:))

pandiony είπε...

γεια χαρά σε όλους..

Luthien Tinuviel είπε...

πολυ ωραιο blog. Μου αρεσουν πολυ οι πινακες που ανεβαζεις. Αν θες ριξε μια ματια στα blog μου. Adiosa!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ωραίο το blog σου. χρειαζόμουν μια τέτοια πινελιά στο διαδίκτυο. θα σε παρακολουθώ. καλη συνέχεια.